Sunday, September 25, 2011

It's Been A While

Assalamualaikum..kian lama tidak bersua, apa khabarnya di sana?? hehe.. rasa nak ketok je kpala kn sb jd blogger tp mcm chipsmore..jap de jap xdak..hadeih.. so, spjg kdiaman aku (-_-).., byk kesah yg tjadi.. hayatilah...

1. Aku lpas je cuti raya 2, tros PBS (Pglmn Berasaskan Skolah). so tym ni aku kne kt SK. Pangkalan tentera TLDM kt sepanggar, KK. Aku ngan member aku 4 org lg, yan,, dila asma n pijul sehati sejiwa tiap2 hari ulang alik dr IP nk pg ke skolah 2..jauh la jugak.. tepi laut..(dah nmanya pangkalan tentera kn -_-).. n tiap kali nk masok msti kne tggal ic n amik pas pelawat..huuuhu.. tempoh msa kt skola 2 selama seminggu tolak 1 hari (korg kira la sndiri)..then, habes..


aku sayang mreka... T_T

2. Dinner perpisahan lect JAPIM. so smua unit under JAPIM n bbrapa org psyarah trut sma ekot pg mkn2 smpena pemergian lect ktaorg. 3 tros taw nk pindah. Ust. Abdul Satar bin Mohamad, Ustaz Nik Hassan bin Seman n Ust. Rusydi Abdul Majid.. siyes ckp yg mreka sgt2 best.. T_T.. sedih dorg dh meninggalkan Kent.....

heehe

3. Aku x ingat dah watpe.. yg aku ingat aku sangat Bz mcm bzzzzz kpla sb pkir nk slesaikan asggment..huhu.. last minute punye pasal..hah! padan muka..tp alhamdulillah.. selesai

4. Pameran Literasi Bahasa.. semua unit PISMP semester 2 brtungkus lumus menjayakan pameran tsbut. best gak stay up smpi kul 4 pagi.. top x bestny sb x rmai sgt bdk opsyen lain dtg.. ntah g mna dorg tuh.. xpe2..tp mmg hapening sb ktaorg sdiakan tmpt mnonton wyg upin dn ipin (-_-) ehe!...

just a quick update from me.. =)

wassalam..
tido bce doa...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...