Monday, October 31, 2011

Tragedi KemalanganKeretapi Sabah Berlanggar Dengan Lori Tangki Minyak Shell - 21 orang maut


sumber- Berita Harian

Salam.. smua tahu, segala yang terjadi adalah ketentuan-Nya..

dan pada hari ini saya telah digemparkan dengan berita tragedi kemalangan keretapi Sabah bertembung dengan lori tangki minyak Shell.. it was soo unexpected..

acctually kretapi 2 pun baru je mula beroperasi balik..x silap saya tahun ni.. member saya pun slalu gak naik ketapi ni nak blk beaufort.. then, this was actually happened today.. innalillahi waiina ilahi rajiuun~


everyone talk about this...

but confusing me, saya dgr they said that almost 21 person died on that tragedy.. but news on the tv said it is just 6 person was injured.. which one is true?? then saya pun nak tggu brita seterusnya.. ade pa pe brita share ye.. ya Allah.. Risau..

~takziah...inallaha ma'ana~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...