Showing posts with label Them. Show all posts
Showing posts with label Them. Show all posts

Wednesday, January 12, 2011

Sesi MemBAKAR Lemak 2


Assalamualaikum... hye para pmbaca yg budiman.. agak shari jugak aku tak hupdate belog ini kan.. tapi entry kali ni aku xnak cakap banyak,,just nak wat kesinambungan entry yang sebelum ni je.. cube teka tempat ape yang aku maksudkan nak pegi lagi tu,,?? jeng! jeng! jeng!..tengok ni..

taraaaa...Pagoda Tuaran!

Tempat paling tinggi kat Tuaran~

Aummmmm!!





OPs..tggu duluw.. nak taw sumthin x? mase nk blk dari Pagoda 2 kan, ada satu kejadian blaku kat member aku nih.. hah! nak taw ape..??

beliaw telah mengalami insiden putus sandel..ngeh3.. nk tegelak mase 2.. nasib baik ade pakcik2 yang memang ditugaskan untuk nk jahit2 sandal, kasut n macam2 lagi..he.. x lama dy betulkan sandal 2, dlm 10 minit cyap dah..hahahah.. btw, tenkiu hencik pakcik sb baiki sandal member aku nih.. beliaw terharu sangat.. (bwat2 cite..) ngee~

tadaaaa~

Sunday, January 9, 2011

Sesi MemBAKAR Lemak 1

Pagi Ahad yang indah ini aku bangun dengan penuh kesungguhan.. mana tak nya, pagi ni ada date dengan seseorang..ehem2.. lpas cyap2 ape smua, kitaorang pun kuar lah berjalan2 pg satu tempat ni..haaa..! pasar Tamu! (pasar minggu)..heheh..kalo korang nak tahu, kt Daerah Tuaran ni tiap hujung minggu je ada pasar tamu.. Sabah nih memang terkenal dengan pasar tamunya yang sangat besh! mana nak cari weyh...hee..berbalik kepada tajuk kat atas tuh, sesi membakar lemak yang dimaksudkan ialah sesi meronda2 pasar tamu nak cari bahan2 untuk menambah lemak..haha..ape ke jadah.. tapi kan, tapi kan,...kira ok lah tue.. jalan2 nak survey je dah ambik masa dkt sejam,..x beli lagi..x tmasuk masa nak jalan nak pegi ada 1 tempat tu lagi..sesi ni baguih ar untuk aku..tapi untu member sorang nih.. w00o..! minta maahaap..! dy ni dah kurus melidi dah..(jangan marah naa...)hehe.. ok lah, jom round2 ape yang ade kt Pasar Tamu Tuaran tempat aku menimba ilmu keguruan nih (ko ada..? angkat2 kening..hehey)


ni lah member aku tu ^^

okae, yang ni aku tak tahu ape pakcik2 encem ni dok borak.. *uhuk2*

nyam2.. rasa sekali pasti nak lagi..besh ^^

pisang2!!! sape nak pishanggg!!

ni jagung ye puan-puan.. hehey

Pasar Tamu dilanda kabus tebal..HELP!!

besh tak?? besh tak?? ^^

to be continue okae..daaa~



Friday, November 12, 2010

Sunday, October 17, 2010

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...