Thursday, September 16, 2010

0pen House 1~


salam aleyk ya asdiqa'i..keifa halukum al aan..? haha~ trip2 makcik arab pulak..hari ni nak crita pasal open house kt umah papa semalam..ermm?umah papa?mesti korang pelik kan nape kitaorang tak tinggal dengan papa..haa, faham2 jelah.. but walaupun tak tinggal serumah, ukhuwah tetap tersemai abadi..insyallah.. aku n kakak aku datang kat umah papa kira-kira jam 11.30 pagi..tym 2 dah ade jugak tetamu yang datang..

lepas salam2, cium2 pp, mintak maaf n wish slamat hari raya kat papa n org kat dalam umah 2, macam biasalah, aku pun meluru ke luar..nak tengok2 juadah lah konon..(haha^^).. bila tengok je kat area soto (mee hoon sup), ttiba pula rasa nak jadi tokeh soto! haha! memang penat! lagi2 tym rmai orang tunggu depan 2 tgk aku sediakan soto..segan jugak(@_@).. tp slaku anak tuan rumah yang budiman, aku pun wat x tahu je..yg penting, ambek order n siapkan order 2..hahaha! selain soto, juadah yang istimewa pada hari ni juga ialah...jeng..jeng..jeng...LAKSA! yummy..pakcik awang yang buat..sodap! n lagi buah-buahan dari dusun kitaorang..top choice mestilah durian! then ada rambutan, manggis,betik n x taw lg apa..coz kem untuk makan2 buah kat sbelah belakang..malas rasanya nak p meninjau2.. jam hampir kul 4.00 petang.. aku dah mula rasa penat yang termat sangat..dah lah lom makan lagi..hah!ambek ko! eh,ambek aku! hehe..but best la perasaan apabila dapat bagi owg makan2..sedap pulak 2..cecece~

lepas makan sket, aku pun mulalah p snap2 gambar mereka2 yang ada tym ni..gne kamera biasa je.. nanti lah aku beli DSLR..!huahuahua! ^^

sweet grandma!! ^^

siblings..^^ come x? ngee~

ni akak aku tgh ambek sup..haha


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...