Saturday, March 20, 2010

Aku Cuba Lupakan.....


Semalam aku dapat msg yg sdkit sbyk wat aku rasa bersalah.. myb itu keselesaan orang lain untuk berterus terang.. aku terima.. teguran 2 bole menyedarkan dan menuntut kita untuk memperbaiki kelemahan diri..pada aku..., pedihnya untuk berterus terang... aku kini lebih caring dengan perasaan stiap individu yang mengenali aku..biarlah terus terang itu hanya aku sahaja yang mengetahui.. sesetengah orang mungkin akan persoalkan knp x berterus terang..terus terang sahaja walaupun menyakitkan..namun.. bg aku.., sangat sukar.. terus terang yang aku maksudkan adalah mengenai sesuatu perkara yang kurang baik yang telah seseorang lakukan terhadap anda.. post moterm mayb baik..,tp sesetengah orang ada yang tidak mampu untuk menerimanya..wahhh!! aku semakin suka meluahkan isi hati dalam blog ni..haha! membebel apa pun xda feedback dari orang lain.. :-) btw, thanx kpd ssiapa sahaja yang mengenli diri aku.. melalui anda semua aku belajar pelbagai corak kehidupan yang setiap satunya berbeza2.. kalau boleh, skrg ni aku hanya ingin menyepikan diri................... aku tidak membenci dan tidak berdendam dengan siapa2 pun...Aku hanya perlukan sedikit ruang untuk menyepikan diri...aku mahu anda semua tahu.,semuanya aku terima apa adanya... siapalah aku untuk mengharapkan sesuatu yang lebih sempurna sedangkan diri sendiri tidak sempurna.. isk2... (*_*)....La Tahzan Ya Hawa~

1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...