Thursday, March 18, 2010

Siapa lagi...


Mmg malang nasib aku skrg ni.. masalah dtg x hnti2.. smkin hari smkin bertambah masalah.. salah faham berkunjung tanpa diundang.. aku cuba kurangkan tapi knpa xda yg nk tlg aku kurangkan,..hanya tlg mnambahkan.. sesiapa sahaja yang nk menambahkan masalah aku..,silakan.. biar aku terus mcmni..mgkn kewujudan aku mmg x dinginkan.. siapa lagi yang mahu jauhkan diri dari aku...silakan..aku redha.. aku hanya mampu berdoa.. baik lagi aku lenyap dari dunia ini.. tiada lagi masalah yang aku fikirkan dan orang lain fikirkan..selesai..aku tidak diperlukan lagi....mungkin inilah yang patut aku terima.....Aku juga manusia biasa..tidak mampu bertahan sekiranya panahan kesakitan terarah dan menusuk tubuhku..semuanya selesai kalau aku lenyap dari dunia ini...........
'Ya Allah, Jika benar apa yang aku lakukan ini, KAU tunjukkanlah kebenaran kepada mereka..Jika salah apa yang aku lakukan ini, KAU berilah aku petunjuk dan hidayah..Ampunkanlah dosa2 ku, terima lah taubatku... Hanya KAU lah yang mendengar tangisan dan jeritan jiwaku di lorong sepi'

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...