Thursday, March 18, 2010

Alhamdulillah...

Akhirnya tergerak hati nak cipta blog sendiri..selama ini asyik handle blog organization je.. tringin jugak nk membebel x tntu pasal kt blog..hmm.. blog ini aku dedikasikan untuk diriku yang skrg ni dilanda pelbagai masalah.. sejak 2 3 hari ni keja aku asyik menangis je.. murah sangat air mata ni..aku x tahu kt mana nk luahkan.. biarlah kish hidup aku ini, aku rencanakan dalam blog buat tatapan dan iktibar kepada pembaca ke, pakcik2, makcik2, adik2 yang sudi singgah sebentar.. istimewanya blog ini bukan kerana ianya dipenuhi dengan bunga-bunga dan hiburan fantasi yang mampu menambat hati pembaca.. namun ianya merupakan realiti yang aku hadapi dalam kehidupan duniawi ini.. realiti yang adakalanya menimpa sesetengah individu yang mahu mengenali dan mencari kunci kehidupan.. mungkin aku x pandai berkarya..tetapi adanya blog ini, menumbuhkan lagi patah semangatku yang selama ini kian rapuh dek ombak tsunami..(ceewaah!)..hmm.. apa aku melalut ni.. btw, aku nk tgk sjauh mana aku dapat bertahan.. tq 4 all my fwenz yg x hbs2 support aku..tanpa kalian sume, aku bukan sapa2.. (mcm pnh dgr?) hee.. go nyte...~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...